gardeshban.ir

مدیرعامل هلال احمر گیلان، با تاکید بر اینکه ۱۶ شعبه و ۲۸ پایگاه ثابت و موقت امداد و نجات گیلان در طرح نوروزی مشارکت می‌کنند گفت: تیم‌های سلامت محور جمعیت هلال احمر گیلان در طرح نوروزی در ورودی تمام شهرهای استان مستقر می‌شوند.
کد خبر: ۵۱۲۷۰
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۰۵ اسفند ۱۴۰۰-1400 December 05
گردشبان (gardeshban.ir) :
سیاوش غلامی اظهار کرد: تیم‌های سلامت محور جمعیت هلال احمر استان گیلان در طرح نوروزی در ورودی تمام شهرهای استان مستقر می‌شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با بیان اینکه طرح ایمنی و سلامت این نهاد شامل واکسیناسیون و استفاده از ماسک در چهار محور اجرایی می‌شود عنوان کرد: ۱۶ شعبه و ۲۸ پایگاه ثابت و موقت امداد و نجات گیلان در طرح نوروزی جمعیت هلال احمر مشارکت می‌کنند.

وی مشارکت ۲۲۰ نفر از امدادگران جمعیت هلال احمر در خلال اجرای طرح نوروزی را مورد تاکید قرار داد و افزود: در طرح نوروزی جمعیت هلال احمر گیلان از ظرفیت ۵۶ خودروی عملیات، آمبولانس، ست نجات و موتورسیکلت استفاده می‌کنیم.

غلامی به بهره‌مندی از ظرفیت خانه‌های هلال در طرح نوروزی جمعیت هلال احمر گیلان را هم اشاره کرد و گفت:‌ بازآموزی امدادگران، برنامه‌های توان افزایی و تجهیز پایگاه‌ها به اقلام بهداشتی از دیگر تمهیدات جمعیت هلال احمر گیلان برای آمادگی در ایام نوروز به شمار می‌رود.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار